26 Nisan 2014 Cumartesi

Bu kulaklar neler duydu!?? (Turizm versiyonu)

Turizm sektöründe çalıştığım yıllar boyunca şunu söyleyebilirim ki çok acayip şeyler duydu bu kulaklar..

Hatırladığım bazı diyalogları artık yazmanın zamanı geldi.. Hadi buyurun..



Yolcu: Tatil var mı sizde? (normalde çalışma koşullarını falan sorduğunu zannedersin ama ben alıştım)

Ben : Var tabi.

Yolcu: Nereye göndericen beni??

Ben : Çok uzağa.. (diyemedim ya la)

---------------------------------------------------------------------------------

Yolcu: Biz Disneyland düşünüyoruz..

Ben: Paris mi hanımefendi?

Yolcu : Yok hayır Hollando!! (Yazım hatası yok)

Ben: Hollanda'da bildiğim kadarıyla Disneyland yok ama yanlışlık olmasın?

Yolcu : Aaa! Nasıl yok canım?! Bilmemneler gittiler geçen sene Hollando'da var ben biliyorum.. Hatta oradan da Mayami'ye (Miami) geçmişler arabayla..

Ben: Ha tamam Orlando!






--------------------------------------------------------------------------------------

Aşağıdaki 2 diyaloğun yaşandığı kişi üst düzey bir şirkette yönetici asistanıdır.

Yolcu : Frankfurt'a bilet almış arkadaşlar ama uçuşlar çok pahalı neden böyle? Fransa'nın başkenti diye mi?

Ben : Frankfurt Almanya'da hanımefendi..

Yolcu: Aaa! Fransa'nın başkenti neresi peki o zaman??

Ben: Paris! (Sivas amk)

Yolcu : Haa Fra ile başlıyor ya oradan aklımda kaldıysa demek ki..




Yolcu : Brüksel'e bilet bakıyoruz. Başkenti neresi bilmiyorum ama siz bulursunuz artık.

Ben : Biz buluruz siz merak etmeyin :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------



Yolcu: Amerika hangi kıtadaydı yaaa??

Ben : (Sessizlik)


---------------------------------------------------------------


Yolcu: Merhaba.Ben Eskişehir'den arıyorum da, İstanbul İtalya konsolosluğuna başvurmam gerekiyor değil mi?

Ben: Hayır hanımefendi siz Ankara büyükelçiliğine bağlısınız.

Yolcu: Hmm. Peki sizde telefon numarası var mı?

Ben: Maalesef  fakat Google'dan bulabilirsiniz. 

Yolcu: Peki o zaman Google'ın telefonunu alabilir miyim?

Ben: (Dev susuşlar silsilesi) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------



Yolcu : Merhaba biz balayı düşünüyoruz.

Ben : Tabi ki aklınızda bir bölge var mı?

Yolcu: Oya Bora adalarını düşünüyoruz...

Ben : Bora Bora adaları sanırım =))

(Karşılıklı dev kahkahalar)



---------------------------------------------

Ben : Bu tesis herşey dahil değil, oda kahvaltı çalışıyor.

Yolcu : İyi iyi odama gelsin kahvaltı daha iyi...



---------------------------------------------------

Yolcu: Vize için evraklarımızı getirdik. Kontrol eder misiniz?

Ben : Pasaportunuz nerede?

Yolcu : Pasaportu ne yapıcan? (g.tüme sokucam)

Ben: Vizeyi nereye basacaklar beyefendi??

Yolcu : E onlar sistemden görürler.... Her şeyi görüyorlar nasılsa...

Ben : Ooo paranoid android en sevdiğim.. (dedim ya la)

Yolcu: Efendim??

Ben : Pasaport şart.


---------------------------------------------------------------------------------------------------


Yolcu : Çin'e uçak bileti alacaktım.

Ben: Hangi şehir amcacım?

Yolcu : Valla Çin dediler bana..

Ben : Aydın Çine mi yoksa?!



Ve dahası...

Rus'un bol olduğu otel soranları, bu soruyu sorana kadar şekilden şekile girenleri, Tayland'a 6 erkek kuzen gitmek isteyip "ya denizi çok güzel ondan gidiyoruz" diyenleri, Tayland'daki travestileri karısından güzel bulanları, 2 saat önünde oturup Küba,Maldiv,Miami alternatifleri sorup 2 saat sonunda günü birlik Abant'a gidenleri ve dahasını gördü bu çocuk..

Hey gidi..
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder