17 Ağustos 2013 Cumartesi

Alamanya Alamanya Benden Alasını Bulamanya

Ilyas Salman'in Sarı Mercedes filminde Münih'in Isar Nehri'nin kenarina arabayi cekip hatunu arabayla Türkiyeye götürme vaadiyle hatunla birlikte olma sonrasindaki Ilyas'in yorumu cok efsanedir: 

"Baldız sen olmasan donunu indiremezdim.."

Aha 2 yil yasadigim Münih'e gidip de Isar Nehri'ne her baktigimda bu sahne aklıma gelir. Arabanın içinde sevismeye calisan donlu bir adet İlyas Salman ve yukardaki cümle. 

Iste Isar Nehri: 


Iste kenara arabasini cekmis, hatuna dayayan Ilyas: 



Bu arada ne dicem ya, Ilyas Salman'ı ben yıllar önce aştı otogarında, aynı otobüse binerken rastlamış ve adamı yakından görünce "keşke sadece televizyon ekranındaki halinle hatırlasaydım" diye düşünmüş ve üstüne söyle eklemiştim: "Allah günah yazmasın, ama çok çirkinsin Ilyas.. Tövbeler tövbesi." Irkçı değilim ama Ilyas kadar çirkin olunmamalı.

Ne diyordum? Heh, efendime sokayim iste ben böyle Münih'te belli bir zaman gecirdim ettim, basimdan türlü türlü nefis faşo olaylar gecti (bu bambaska bir konu ve ciddili) ve şimdi geldim Stuttgart dolaylarina. Her şeyin başına, olayların tetiklendiği noktaya dönüp dolaşıp geri dönüyorum:

Üniversite 4.sınıftayım. Arkadaşım E. ile her zamanki gibi arabasını yanlayarak kampüsten çıkıp, makas ata ata yolda ilerlerken aramızda şöyle bir diyalog gelişir:

ASF: La olm ben Kanada'ya gidecem s.kerler!! Bayağa araştırdım çok iyi üniversiteler var, senelik de 10bin kanada doları mı ne!! Hem biliyorsun kanada dolarının kuru normal dolardan daha düşük!

E.: La olm mal mısın amkyim!! Ben Almanya'ya başvuracağım, sen de başvursana Almanya'ya?? Orda eğitim ücretsiz la! Hem ingilizce programlar da var, mal mısın gidecen o kadar parayı vereceksin?

ASF: Hööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!!! Sanırım ben malım, ivet! E ona başvurak o zaman pampa??????!?!

E.: Hoppaaaaa Efe'nin de eline verdim şimdi, y.vşakk gelmiş benimle kapışıyor! hahahahahahahahaa!!!!

ASF: Yavaş ol amkduuuuummmmmmmmm!!!!

Nerdeeeeeennn nereye! Ben Almanya'dayım şu an. E. memleketine Antep'e geri döndü, baba işini devraldı, karısı var bir de çocuğu oldu. 

Hayatı şakaya almamak gerekiyor değil mi? Bence de..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder