17 Ağustos 2013 Cumartesi

Alternatif Düğün Konsepti


Hooopp!

Saçma blog var dediler geldik..

Malum geçtiğimiz günlerde Rock'n Coke'a katılacak ünlüler listesi açıklandı..

Arctic Monkeys olsun, Editors olsun, Caaaamiiiiryuuuu olsun bunlar sevdiğimiz isimler..

Katılamayacağım için üzüldüydüm de hani..

Ama sonra bir eleştri, bir sitem, bir isyan videosu izledim ki abawwwww!!

Bknz:


Bağımlılık yapar çok fena.. İstemeden de olsa 5-6 kere izleyeceksiniz..

Hayır bu videoyu izledikten sonra gerçekten Rock'n Coke'tan hatta Rock müzikten bile soğudum sanırım..

Adam doğru söylüyor lan?! Prodigy, Tarık kardeşimiz kadar eğlendirebilir mi?? Hatta asıl kafasını karıştıran soru da olduğu gibi, o hareketleri yapabilir mi ya?? Allahını seversen Prodigy ya bırak! 
(Prodigy'ye de Allahını seversen demek baya komik oldu)


Tam da böyle düğün mü yapsam, nikah mı yapsak, eğlence mi diye düşündüğüm sırada bu video benim ufkumu açtı..

Ve karar verdim.

Düğünüme Tarık Mengüç'ü çağırıcam!!
Konsept düğün olacak bir nevi..
Erkeklere pembe gömlek ve kemer tokası zorunlu olacak.. 
Kadınlara da kırmızı giymek ve hayvansı boyutta bilezik türevleri zorunlu kılınacak..
Düğünden önce yere plase basma eğitimleri olsun, açma germe hareketleri olsun konuklara sağlanacak..
Yemekler içerisinde şakşuka kesin olacak zaten..
At gibi oynucaz pistte at!! Deli danalar gibi tepinmece..

Bence nefis fikir..

Gogol Bordello gelse koşarak gelirsiniz dimi çakalllarrrr!!

Gogol yok, Tarık var.

Çok net.

1 yorum: